آخرین مطالب

fffffff

ازی Clash of Kings یک بازی استراتژیک real time است. در این بازی شما باید برای سلطه بر 7 سرزمین خیالی، به نبرد با رقبا بروید. اگر به بازی‌های PVP یا چند نفره علاقه مند هستید، شیفته این بازی جنگی استراتژیک خواهید شد. در این بازی، شما باید برای بقا، سرزمین‌های مختلف را تحت سلطه خود در آورید.
این بازی جذاب و سرگرم‌کننده شما را در تقابل با سایر رقیب‌هایتان در سرتاسر جهان قرار می‌دهد.
در این بازی هیجان انگیز، امپراطوری‌های پهناور را پایه گذاری کنید و به نبرد با دشمنان بروید. در سرزمین‌های خیالی به جستجو و گشت و گذار بپردازید، حملاتی را علیه دشمنان خود تدارک ببینید، برای محافظت از سرزمین خود دژهای دفاعی را احداث نمایید و در نهایت، به یکی از قدرتمندترین قهرمانان این سرزمین‌های خیالی تبدیل شوید. برای پیروزی در جنگ‌ها باید بهترین استراتژی PVP خود را بکار گیرید.

 

قابل نصب بر روی اندروید: 2.3.3 و بالاتر
نسخه: 5.02.0
امتیاز بازی در Google Play؛ 4.2 از

ارسال نظر برای این مطلب

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش